Tule teemariparille!

Salon seurakunnassa järjestetään perinteisten rippileirien ja päiväriparien lisäksi teemaripareita, joissa saa rippikoulukokemukseensa lisämausteen jonkin erityisen teeman äärellä.

Teemaripareihin kuuluu kaikkea mitä muihinkin rippikouluihin: opitaan paljon uskosta, johon seurakunnan jäsenet on kastettu ja hankitaan elämän eväitä yhdessä keskustellen, laulaen, soittaen, rukoillen ja seurakunnan toimintaan osallistuen. Lisäbonuksena saa elämyksiä jonkin teeman äärellä.

Vuonna 2024 rippikouluun kutsustaan erityisesti vuonna 2009-syntyneet nuoret. Ensi vuonna Salon seurakunnassa järjestetään kolme teemariparia, lasketteluripari Ylläksellä, tunturiripari Pyhätunturilla, ja luova ripari Naarilassa!

Teemaripareja järjestetään vain yhdet ryhmät. Mikäli ryhmiin on halukkaita enemmän kuin ryhmiin voidaan ottaa, paikat arvotaan ilmoittautuneiden kesken.

Mikäli teemariparit ei ole sinun juttusi, järjestetään Salon seurakunnassa vuonna 2024 myös perinteisiä ripareita kesällä ja talvena, leireinä ja päiväripareina. Kutsu ripareille lähetetään kaikille vuonna 2009-syntyneille Salon seurakunnan jäsenille kesäkuun aikana ja näihin ilmoittaudutaan elo-syyskuussa. Mikäli et ole seurakunnan jäsen, mutta haluat kutsun riparille, ole yhteydessä rippikoulupappi Lasseen.

Täältä tietoja muista riparivaihtoehdoista

Laskettelijoita tunturimaisemassa
Laskettelijoita Ylläksellä

Ilmoittautuminen

Ensi vuoden teemaripareille ilmoittaudutaan samaan aikaan kuin muillekin ripareille, eli elo-syyskuussa 2023. Ilmoittautuminen tapahtuu näiden nettisivujen kautta. Kutsu ripareille lähetetään kaikille 2009-syntyneille seurakunnan jäsenille postitse kesäkuussa. Jos et ole seurakunnan jäsen, mutta haluat kutsun riparille, ole yhteydessä rippikoulupappi Lasseen.

Kaikissa kysymyksissä älä epäröi olla yhteydessä