Kanttorikuoro syksyisessä maisemassa
Salon kanttorit

Salon seurakunnassa on kymmenen kanttoria, jotka vastaavat musiikkityön suunnittelusta ja toteutuksesta alueillaan. Kaikki tekevät messuja ja kirkollisia toimituksia myös koko seurakunnan alueella. Kanttoreilla on paljon yhteisiä konsertteja, välillä koko kuorona vahvistettuna parilla papilla, ja välillä pienemmillä kokoonpanoilla. Yhteistyötä tehdään myös kuorojen kesken. Syksyllä 2022 muusikkojoukkoomme liittyi myös hoivamuusikko ja keväällä 2023 musiikkikasvattaja.

Salo-Uskela: Kaisa Suutela-Kuisma, johtava kanttori, Pirjo Lahti,  Hanna-Leena Suominen ja Matti Rantatalo

Halikko: Lauriina Hurtig vv. sijaisena Jukka Saarinen

Kiikala-Suomusjärvi: Maria Sirén

Kisko-Muurla

Koski Tl ja Marttila: Aija Haapalainen

Perniö ja Särkisalo: Maria Rainio-Alaranta

Pertteli ja Kuusjoki: Kirsi Laakkonen

Hoivamuusikko: Terhi Lehtovaara

Musiikkikasvattaja: Minttu Mäkinen

Kanttorit musisoivat paljon yhdessä. Tässä esitetään Adiemusta Salon Taiteiden Yässä 2019.

Kanttoreita istuu ja nauraa Uskelan kirkossa
Kanttorikuoro vahvistettuna laulavilla papeilla ja sijaiskanttoreilla syksyllä 2020. Kuva: Martti Santakari