Halikon seurakuntatalo

Halikon seurakuntatalo ulkoa kuvattuna

Vaskiontie 31, 24800 Salo

Halikon seurakuntatalo sijaitsee Halikon keskustassa, kirkkoa vastapäätä, Halikko-Aura-tien välittömässä läheisyydessä.

Seurakuntatalo on punatiilinen, kaksikerroksinen rakennus, joka vihittiin käyttöön mikkelinpäivänä 29.9.1968. Yläkerrassa sijaitsevat papiston työtilat. Alakerrassa on diakoniatoimisto, johon kuljetaan sisäpihan kautta. Seurakuntatalossa on myös nuorten tilat.

Seurakuntatalossa on myös erikokoisia saleja: yläsalin etuosa (70 hengelle), yläsalin takaosa (45 hengelle) ja alasali (40 hengelle).

Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Pysäköinti Pysäköinti
wc wc

to 21.3. klo 18.00

Tervetuloa mukaan Raamattu- ja rukouspiiriin!
Keskustelemme tekstin innoittamana tähän aikaan ja omaan elämään liittyvistä asioista. Ryhmässä on noin 10 hlöä/per kokoontumiskerta. Aktiivisia jäseniä meillä on parisenkymmentä.
Vaikka olemme kokoontuneet ainakin 15 vuoden ajan, on väki vaihtunut ja uudet ovat aina tervetulleita.
to 21.3. klo 18.30

Työikäisten miesten piiri

Rentoa tarinaniskua, tarjoilua, musaa ja täyttä asiaa hyvässä ilmapiirissä.
su 24.3. klo 19.15 -20.30

Messun jälkeen iltatee Halikon seurakuntatalossa

Tervetuloa messun jälkeen iltateelle seurakuntataloon!
Kuulemme ajankohtaisia kuulumisia Open Doors -järjestön työstä maailmalla vainottujen kristittyjen parissa.
Kristittyjen tilanne on viime vuosina huonontunut hälyttävästi Saharan eteläpuoleisessa Afrikassa. Tule kuulemaan alueen kristittyjen tilanteesta ja siitä, mitä voimme heidän hyväkseen tehdä!
Jos haluat leipoa / ostaa kaupasta jotakin tarjottavaa teepöytään, ote yhteyttä Hennaan p. 044 774 5214, henna.seppala@evl.fi
to 28.3. klo 18.00

su 31.3. klo 10.00

Kaikenikäisten pääsiäispyhä

Pääsiäisen juhlintaa yhdessä kirkossa & seurakuntatalolla
to 4.4. klo 18.00

Miesten piiri

Miesten piiri Halikon seurakuntatalossa klo 18.
to 4.4. klo 18.00

to 11.4. klo 18.00