Ihmisiä makaamassa ja istumassa nurmikolla
Tule mukaan porukkaan!

Rippikoulu

Rippikoulussa saa yhdessä toisten kanssa kysellä, etsiä, epäillä ja löytää. Rippikoulussa hankitaan elämän eväitä yhdessä pohtien ja keskustellen, laulaen ja soittaen, rukoillen ja seurakunnan toimintaan osallistuen. Samalla saa oppia paljon siitä uskosta, johon kirkon jäsenet on kastettu. Teemariparilla saa lisäbonuksena elämyksiä jonkin teeman ääreltä.

Mukaan pääsee, kun täyttää kyseisen vuoden loppuun mennessä 15 vuotta. Rippikouluun on tervetullut sellainenkin, joka ei vielä ole kirkon jäsen.

Vuoden 2024 ripareille kutsutaan 2009-syntyneet seurakunnan jäsenet

Ilmoittautuminen vuoden 2024 ripareille on päättynyt. Ryhmäjaot on ilmoitettu sähköpostilla 17.9. Jos et löydä sähköpostia, tarkista ensin roskapostikansio. Ryhmäjakoa voi kysyä myös riparipappi Lasselta.

Tietoa vuoden 2024 ripareista löydät täältä

Ja teemariparivaihtoehdoista täältä