Diskantti

Nuorisokuoro Diskantti on sekakuoro, jonka laulajat ovat noin 13–25-vuotiaita. Diskantti toteuttaa vuosittain isoja musiikillisia draamaproduktioita, laulaa messuissa ja pitää konsertteja. Säestyksistä vastaa yleensä bändi.

Ohjelmistossa on gospelmusiikkia Suomesta ja maailmalta, uutta ja vanhaa, kevyttä ja vähemmän kevyttä, säestettynä ja ilman. Usein lauletaan espanjalaista ja afrikkalaista musiikkia tanssin kera.

Diskantti käy parin vuoden välein esiintymismatkalla jossain päin Eurooppaa. Kuoro on kiertänyt Unkarissa, Virossa, Romaniassa ja Itävallassa, sekä Saksassa ja Espanjassa jo pariinkin kertaan. Ota yhteyttä Minttuun, jos haluat tulla mukaan, tai ilmesty harjoituksiin Salon seurakuntatalolle!

Harjoitukset keskiviikkoisin klo 18-19.30 Salon seurakuntatalolla kasvatuksen siiven musatilassa. Alkaa 24.1.

Tiedustelut:

Kuoron johtaja Minttu Mäkinen
minttu.makinen@evl.fi

Nuorisokuorolaisia vaaleanpunaisissa paidoissa niityllä
Romaniassa vuonna 2017
MInttu flyygelin äärellä, taustalla kuorolaisia
Minttu ja nuorisokuorolaiset tekivät huikean hienon Hei Joulu -musikaalin

Joulun draamamessussa vuonna 2018