Raamattu- ja rukouspiirit

Maanantai

• Naisten raamattupiiri klo 18 Salon seurkauntatalon kabinetissa.
  • Raamattupiiri klo 18.30 Muurlan seurakuntakodissa.

Tiistai

• Raamattupiiri parillisilla viikoilla klo 18 Perniön seurakuntatalon takkahuoneessa.
  • Rukouspiiri parittomilla viikoilla klo 18.30 Koivusilla, Reväntie 181, Rekijoki.
  • Yhteiskristillinen ilta klo 18.30 Ollikan seurakuntakodissa.
  • Toivoa naisille -piiri klo 16 Salon kirkon sivusalissa. Sisäänkäynti sakastin ulko-ovesta. Kevään 2024 kokoontumiskerrat ovat 5.3., 16.4. ja 14.5. Piirissä rukoillaan kuukausittain julkaistavan rukouskalenterin aiheiden puolesta.

Keskiviikko

• Raamattupiiri parillisilla viikoilla klo 13 Ollikan seurakuntakodissa, Hämeenojankatu 19.
  • Raamattu- ja rukouspiiri klo 18 Kuusjoen seurakuntatalossa, Ylikulmantie 235.

Torstai

• Raamattupiiri parillisten viikkojen torstaisin klo 13 Kiikalan seurakuntatalossa.
  • Raamattu- ja rukouspiiri klo 18 Halikon seurakuntatalossa.
  • Raamattupiiri Salo-Uskelan seurakuntatalon pikkusalissa tai Teamsissa torstaisin klo 18. Vetäjänä Pekka Airaksinen. Teamsiin mukaan liittyäksesi lähetä etukäteen pyyntö sähköpostilla: pekka.airaksinen@evl.fi.

Piirien yhteyshenkilö:

Pekka Airaksinen