Lapsikuorot

Salon seurakunnassa on kolme lapsikuoroa. Alla olevista linkeistä pääset tutustumaan niihin paremmin. Lapsikuorot on tarkoitettu erityisesti alakouluikäisille, mutta mukaan voi tulla myös eskarilaisia ja yläkoululaisia. Lapsikuorot esiintyvät perhekirkoissa, konserteissa ja muissa tilaisuuksissa. Perinteeksi on jo tullut kaikkien lapsikuorojen yhteinen laululeiri keväällä Naarilassa ja konsertti sen päätteeksi. Lisäksi järjestetään retkiä.

Olisiko lapsikuoro sinun juttusi? Tervetuloa kokeilemaan! Kuoroon ei ole pääsykoetta, eikä se maksa mitään. Kuorossa sävelkorvasi kehittyy, opit paremmaksi laulajaksi, ja nuotinlukutaitoakin opit. Lisäksi saat kuorosta tietysti samanhenkisiä kavereita, uusista hienoista kokemuksista puhumattakaan!

Noin 60 lapsikuorolaista laulamassa värikkäissä paidoissaan Uskelan kirkossa
Lapsikuorolaisia Uskelan kirkossa syksyllä 2018.