Varttuneen väen retki Tammelaan, täynnä!

ti 21.5. klo 8.30

Retki Tammelaan

Retki on täynnä!

Halikon alueen järjestämä varttuneen väen retki Tammelaan.
Mukaan voi tulla muiltakin seurakunta-alueilta.
Lähtö Vaskion Salelta klo 8.30, Halikon kirkon parkkipaikalta klo 8.45 ja Salon seurakuntatalon edestä (Kirkkokatu 6) klo 9.00. Paluu seurakuntatalolle n. klo 17.45 ja sen jälkeen Halikon kirkolle ja Vaskion Salelle. Angelniemeltä retkelle tulevat voivat varata retken hintaan sisältyvän taksikyydin Halikon kirkolle.

Ohjelmassa tutustuminen Portaan Nahkurinverstaaseen, jossa nautimme aluksi myös sämpyläkahvit. Vierailu vanhan tavaran liike Patinaputiikissa. Lounas Keppana-Kellarissa. Iltapäivällä opastettu Tammela tutuksi -kierros bussilla. Iltapäiväkahvit Makulihan tilapuodissa, jossa mahdollisuus myös tuliaisostoksiin. Kotimatkalla tutustuminen Torron kappeliin.

Retken hinta 40 € kerätään bussissa.
Mukana retkellä diakoniatyöntekijät Kaija Virtanen ja Heidi Matinlassi.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä

Halikko, Kiikala, Kisko, Kuusjoki, Muurla, Perniö, Pertteli, Salo-Uskela, Suomusjärvi, Särkisalo, Koski TL, Marttila