Kamarikuoro Vox Saloensis

Vox Saloensis on kamarikuoro, joka kootaan projekteittain laulamaan suuria kirkkomusiikkiteoksia. Kuorolaisten pitää pystyä harjoittelemaan omat stemmansa itsenäisesti, jotta yhteisharjoituksissa päästään heti tekemään musiikkia. Tämän vuoksi laulajilta edellytetään hyvää nuotinlukukykyä. Kuoro on laulanut tähän mennessä mm. Bachin Johannespassion, Mozartin Requiemin, Vivaldin Glorian, Bachin Taivaaseenastumiskantaatin, Verdin Requiemin, Händelin Messiaksen ja Bachin ja Saint-Saënsin Jouluoratoriot. Kuoro tekee tiivistä yhteistyötä Salo Chamber -kamariorkesterin kanssa. Kuoroa harjoituttaa kanttori Kaisa Suutela-Kuisma, esityksissä on vierailevia johtajia.

Seuraavana orkesterin ja kuoron yhteinen produktio esitetään toukokuun viimeisenä sunnuntaina Uskelan kirkossa

Tiedustelut:

Kaisa Suutela-Kuisma
kaisa.suutela-kuisma@evl.fi

Iso kuoro ja orkesteri esiintyy Uskelan kirkossa
Verdin Requiem Uskelan kirkossa syksyllä 2018