Varaslähtö kesän taidemusiikkipäiviin

ti 4.6. klo 16.00

Halikon kirkko

Halikon kirkossa on heinäkuussa erityisesti pianomusiikkiin keskittyvät taidemusiikkipäivät. Nyt kesäkuussa pidetään varaslähtökonsertti, jossa esiintyy Elviira Väyrynen.
Järjestäjänä on Halikon musiikkiyhdistys. Konserttiin on vapaa pääsy.

Pianisti Elviira Väyrynen valmistuu Turun konservatoriolta toukokuussa 2024. Konservatoriolla hänen opettajiaan ovat olleet Maria Männikkö, Roope Gröndahl, Kalle Perksalo sekä Essi Myöhänen, ja aiemmin hän on opiskellut Ainola-Talvion musiikkikoulussa Taija Talvion sekä Salon musiikkiopistossa Pekka Hakamäen opetuksessa. Elviira osallistuu aktiivisesti nimekkäiden pianoprofessoreiden mestarikursseille, ja hän on menestynyt useissa pianokilpailuissa. Vuonna 2022 hänet nimettiin Salon kaupungin vuoden nuoreksi kulttuurintekijäksi.

Halikko