Muualla riparin käyvät

Seuraavaksi...

Diakoniaralli

• 11.5. Halikon seuriksella,14:30 - 16:00. Tämä on myös muualla käyvien viimeinen yhteinen tilaisuus, jossa kirjoitetaan tarvittavat todistukset seurakuntaan tutustumisjakson suorittamisesta.

Muualla riparin käyvien seurakuntaantutustumisjakson ohjelma

Vietitpä riparisi leirijakson missä tahansa, niin siihen kuuluu aina kotiseurakuntaan tutustumisjakso. Tämä koostuu käynneistä seurakunnan tilaisuuksissa ja erityisesti rippikoululaisille suunnatuista tapaamisista. Muualla kuin Salossa riparinsa leirijakson käyvillä on tämän kautta myös oiva mahdollisuus päästä paremmin kiinni kotiseurakuntansa toimintaan ja tutustua sen työntekijöihin. Niinpä myös muualla käyvillä on oma ripariryhmä talvikauden ajan, jonka työntekijänä toimii Vilho Routasalo. Osassa tilaisuuksista käydään yhdessä ryhmän kanssa ja osassa itsenäisesti.

Kaikissa kysymyksissä olkaa rohkeasti  yhteydessä Vilho Routasaloon, 044 774 5290, vilho.routasalo@evl.fi.

Alustava yhteinen ohjelma

Hei Joulu! Draamallinen messu Uskelan kirkossa la 9.12. klo 18

• Paikalle viimeistään kymmentä vaille. Ripariryhmälle on varattu kirkosta omat penkkirivit, joiden luona ryhmänne työntekijä on.

Joulunajan kirkkokäynti

• Käy joulukirkossa tai muussa joulunajan tilaisuudessa yhdessä jonkun perheenjäsenesi, sukulaisesi tai kummisi kanssa. Nappaa itsestäsi kirkossa tilaisuuden jälkeen selfie ja laita se Vilholle whatsapilla. Seurakunnan nettisivuilta löytyvät tilaisuudet.

Huoltajien ja kummien riparipäivä Kesä-Angelassa 21.1.

Nuorteniltakäynti

• Kouluviikkoisin on joka perjantai nuortenilta seurakuntatalon nuortentila Satamassa alkaen 18. Voit valita vapaasti perjantain, jolloin käyt nuortenillassa. Nappaa illassa itsestäsi kuva työhntekijän kanssa ja lähetä se whatsapilla Vilholle.

Jumalanpalvelusopetusta ja messu 16.2. Salon seuriksella ja Salon kirkossa.

• Aloitamme 16 seuriksella Kasvatuksen siivessä, (alakerta, kerhotila Valkama) ja käymme läpi jumalanpalvelusta. Salon kirkossa viikkomessu 18-19, johon myös huoltajat ovat tervetulleita mukaan.

Pääsiäisen ajan kirkkokäynti

• Käy pääsiäiskirkossa tai muussa hiljaisen viikon/pääsiäisviikon jumalanpalveluksessa yhdessä jonkun perheenjäsenesi, sukulaisesi, kummisi kanssa. Seurakunnan nettisivuilta löytyvät tilaisuudet.

Gospelkonsertti 11.4. Salon seurakuntatalolla klo 18

Diakoniaralli

Korvauskoulu kerran kuussa Salon kirkolla kello 15-16:30

Jos jokin yhteinen tapaaminen jää välistä, niin sen voit käydä korvaamassa Salon kirkon korvauskouluissa. Sovi tästä kuitenkin aina Vilhon kanssa.

Alustavat päivämäärät:  30.11., 21.12., 11.1., 8.2., 14.3., 18.4., 16.5., 4.6.

Vilho Routasalo

Nuorisotyön ohjaaja