Naarila 1

Seuraavaksi:

11.4. Osallistumme yhdessä muiden riparilaisten kanssa gospelkonserttiin. Salon seurakuntatalolla esiintyy Miikka Johannes. Saavu paikan päälle viimeistään kello 15:45 ja ilmoittaudu Lasselle. Konsertti alkaa kello 16:00 ja kestää noin tunnin.

Aloituspäivä 11.11.2023

8.12. Jouluinen draamamessu Uskelan kirkossa kello 18. Etsi paikalta kanttori Maria

24.12. - 6.1. Itsenäinen osallistuminen joulun ajan jumalanpalvelukseen. Ota jumiksen jälkeen selfie papin/kanttorin/suntion kanssa ja lähteä Whatsappilla Lasselle. (Suositus. Tule jouluyön messuun Lassen kanssa 24.12. kello 22:00)

23.1. Ryhmän tapaaminen Salon seurakuntatalolla kello 15-17. Menossa mukana Simppa!

12.2. Palvelutehtäväpäivä Salon seurakuntatalolla kello 15-18. Lähdemme keräämään yhteisvastuukeräystä, tai vaihtoehtoisesti teemme kevättervehdyksen hoivakoteihin.

3.3. Jumalanpalveluspäivä Salon seurakuntatalolla. Kello 15. Valmistelemme messun Salon kirkkoon kello 17. Messuun ovat myös huoltajat tervetulleita!

23.3. Diakoniaralli Salon seurakuntatalolla kello 10 - 11:30

28.3. - 1.4. Itsenäinen osallistuminen pääsiäisen ajan jumalanpalvelukseen. Ota jumiksen jälkeen selfie papin/kanttorin/suntion kanssa ja lähteä Whatsappilla Lasselle. (Suositus. Tule pääsiäisyön messuun 30.3. kello 23:00)

11.4. Gospelkonsertti Salon seurakuntatalolla kello 16.

24.5. Ryhmän tapaaminen Salon seurakuntatalolla kello 16. Osallistumme nuorten messuun kello 18. Messun jälkeen huoltajien tapaaminen kello 19.

5.6. Rippileirin kaupunkipäivä

Leiri Naarilassa 6.6. – 13.6.2024

Konfirmaatio Uskelan kirkossa 16.6.2024 klo 11

Uskelan kirkko

Riparipolku

Riparin yhteisissä tapaamisissa muista ilmoittaa läsnäolostasi, kun sitä kysytään. Mikäli et pääse johonkin yhteiseen tapaamiseen, sovi siitä riparisi ohjaajan kanssa.

Ulkoa oppiminen

Palan kristinuskon ydintä saat opetella ulkoa rippikoulun aikana. Niistä ei kuitenkaan kannata huolestua, ne saadaan yhdessä käytyä läpi. Opeteltavat tekstit löydät tämän linkin takaa: Ydintekstit

Konfirmaatio

Rippikoulun lopussa nuori voi osallistua konfirmaatioon, joka on rippikoululaisten ja perheiden yhteinen juhlajumalanpalvelus. Konfirmaatiossa rippikoulun käynyt nuori saa yhdessä muun seurakunnan kanssa lausua uskontunnustuksen, hänet siunataan ja hän saa osallistua ehtoolliselle. Konfirmaatiossa yksi nuoren kummi tai muu läheinen aikuinen voi osallistua nuoren siunaamiseen. Konfirmaatio kestää reilun tunnin.

Rippileirin maksut

Rippileiri maksaa 70 euroa. Lasku tästä lähetetään sähköpostitse ennen kesää. Leirimaksusta voi pyytää vapautusta taloudellisin perustein. Ole tällöin yhteydessä ryhmämme diakoniatyöntekijään.