Rakkaus pysähtyy kohtaamaan ja auttamaan. Se kutsuu meitä liikkeelle palvelemaan siellä, missä apua tarvitaan.

Marika Lähteenmäki

Espanja

Pastori Marika Lähteenmäki toimii lähetystyöntekijänä Madridissa. Marika vastaa Kaleo Madrid -seurakunnasta ja lähetystyöntekijöiden tiimistä sekä opettaa lähetyskoulussa. Kaleo Madrid -seurakunta muodostuu ihmisistä, joita Marika tiiminsä kanssa kohtaa päivittäin evankelioidessaan kadulla. Monet haluavat jutella ja toivovat, että heidän puolestaan rukoillaan. Viikoittain tapahtuu ihmeitä. Jumala koskettaa ihmisten sydämiä ja sairaat paranevat.

Espanja on perinteeltään roomalaiskatolinen maa, mutta monet espanjalaiset ovat vieraantuneet Jumalasta. Maassa on myös paljon muslimitaustaisia maahanmuuttajia.

Marika osallistuu vuosittain Salossa rippikoulutyöhön ja nuorten lähetyskasvatukseen. Naarilan ja nuortentila Sataman pullo- ja tölkkipantit tilitetään Marikan työn tukemiseen.

Lähettikirje

Kaleo Madridissa

Kaleo International

Hymyilevä Marika kantaa sylissään hymyilevää tummaihoista lasta.

Marika on nuorten nimikkolähetti.

Marikan työtä voi tukea:

Kaleo Internationalilla ei ole rahankeräyslupaa Suomessa. Jos haluat tukea Marikan työtä taloudellisesti, ota yhteyttä lähetyssihteeriin. Lahjoituksen voi tehdä Salon seurakunnan taloustoimiston kautta.