Olemme kiitollisia, että saamme viedä armon evankeliumia Japanissa, jotta moni voisi rakentaa elämänsä Kristus-kalliolle. Täällä ihmiset elävät kovassa yhteiskunnassa pyrkien ”hyvään” elämään ilman tietoa heillekin kuuluvasta syntien anteeksiantamuksen armosta. Ihmiset väsyvät, ahdistuvat, ja monet elävät pelossa tulevaisuuden suhteen.

Päivi ja Hiroaki Yoshimura

Japani

Yoshimurat työskentelevät Suomi-kirkon seurakunnassa Tokion vilkkaalla yliopistoalueella japanilaisten parissa. Pastori, teologian tohtori Hiroaki toimii vastaavana työntekijänä toimittamalla jumalanpalveluksia. Myös seurakunnan hallinto, sielunhoito ja yhteydet yhteistyökirkon suuntaan kuuluvat hänen tehtäviinsä. Päivi on koulutukseltaan kotitalousopettaja. Yoshimurat kohtaavat jumalanpalveluksissa sekä ruoka- ja raamattupiireissä seurakunnan jäseniä, mutta myös niitä, jotka eivät vielä tunne Jeesusta. Japanilaisista kristittyjä on alle prosentti.

Perheen lapsista Johanna opiskelee Suomessa ja Essai työskentelee tuetusti vanhainkodissa Tokiossa.

Lähettikirje

Suomen luterilaisen evankeliumiyhdistyksen työ Japanissa

Sley kolmella mantereella

Kuvassa Hiroaki, Essai ja Päivi Yoshimura

Päivi ja Hiroaki ovat Marttilan nimikkolähettejä.

Päivin ja Hiroakin työtä voi tukea:

Suomen luterilainen evankeliumiyhdistys
MobilePay: 85567
Suomen luterilainen evankeliumiyhdistys: FI13 8000 1500 7791 95, viesti: 10000100133100107518

Keräyslupa: RA/2021/1127, voimassa toistaiseksi.