Aamukaste-tapahtuma

la 4.5. klo 10.00 – la 4.5. klo 16.00
Aamukaste-logo

Salon seurakuntatalo

Aamukaste on lämmin ja mutkaton juhla, johon voi tuoda pienen tai vähän isommankin lapsen kastettavaksi. Kasteen jälkeen seurakunta tarjoaa pillimehut/kahvit pienelle juhlaväelle.

Tapahtumaan voi tuoda pienen tai vähän isommankin lapsen kastettavaksi klo 10-16 välisenä aikana, ennakkoon ei tarvitse ilmoittautua. Samasta perheestä voidaan kastaa useampi lapsi. Kastepuvun saa tarvittaessa lainaksi. Kasteelle voi tulla myös omissa vaatteissa. Kasteeseen tarvitaan molempien huoltajien suostumus lapsen uskonnolliseen yhdyskuntaan liittämiseen ja yksi Suomen evankelis-luterilaiseen kirkkoon kuuluva kummi tai ainakin hänen henkilötietonsa.

Lisätiedot tai jos haluat varata tietyn ajan:
Ota yhteys seurakuntatoimistoon (ma-to 9-13), p. 02 774 5206 tai salonseurakunta@evl.fi.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Salo-Uskela