Kevätretki Pyhämaalle

ti 28.5. klo 8.30 – ti 28.5. klo 20.00
Uhrikirkon kuoriosa

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Muurla-Kisko-alue ja lähetystyö järjestävät yhteisen kevätretken Vakka-Suomeen.
Mukaan ovat tervetulleita kaikki salolaiset asuinpaikasta riippumatta.
Retki on täynnä! Jos joudut perumaan osallistumisesi, ilmoita siitä (Hanna Hannula, p. 044 735 8624 tai Henna Seppälä, p. 044 774 5214), jotta varasijalla olevalle voidaan tarjota paikkaa, Kiitos!

Ensimmäinen pysähdyspaikka on Askaisten Holvi, jossa juodaan sämpyläkahvit. Askaisten Holvissa on ravintolan lisäksi maalais- ja lahjapuoti. Askaisista ajetaan rannikkoreittiä Pyhämaalle. Siellä tutustutaan Pyhämaan uhrikirkkoon (1600-luvulta) ja sen vieressä sijaitsevaan Pyhämaan uuteen kirkkoon (v. 1804) suntion opastuksella. Kirkkojen välittömässä läheisyydessä on Pyhämaan Pirtti, jossa nautimme saaristolaispöydän antimista. Pyhämaalta lähdemme koilliseen Kodisjoelle. Siellä tutustumme ensin Kodisjoen kirkkoon paikallisen oppaan johdolla ja tämän jälkeen on mahdollisuus kahvitella, nauttia jäätelöä yms Kodisjoen KaffePankissa. Ennen kotimatkaa vierailemme Saloniemen juustolan tilapuodissa, jossa myydään oman tilan vuohien ja lehmien maidosta valmistettuja juustoja.

Bussireitti: ja -aikataulu: Klo 8.30 Kiskon kirkon parkkipaikka, klo 8.35 Toijan Neste, Kaukolantie, klo 8.50 Muurlan seurakuntakoti, Mahtinaisentie, klo 9.10 Salon seurakuntatalo, Mariankatu, klo 9.20 Halikon seurakuntatalon bussipysäkki. Bussireitin varrelta voi tulla kyytiin. Kotona olemme viimeistään iltakahdeksalta.

Retken hinta on 40 € sisältäen ohjelman, kuljetuksen, sämpyläkahvit sekä lounaan. Retkellä ovat mukana diakoniatyöntekijä Hanna Hannula, aluekappalainen Marika Huhtasalo ja lähetyssihteeri Henna Seppälä.

Tiedustelut: Hanna Hannula, p. 044 735 8624 ja Henna Seppälä, p. 044 774 5214
  • Aikuisille Aikuisille