Seurakuntamatka Latviaan

ke 12.6. klo 13.00 – ma 17.6. klo 23.30
Panoramakuva Riiasta

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähtisitkö Latviaan?
Matkalla ovat mukana Latvian-tuntijat Mirja ja Seppo Hovila sekä seurakunnasta pastori Timo Viitanen ja lähetyssihteeri Henna Seppälä.
Ilmoittautuminen: www.salonseurakunta.fi/matkatjaretket
Lisätiedot: 044 774 5214, henna.seppala@evl.fi

Matkalle lähdetään Salon seurakuntatalolta (Kirkkokatu 6) 12.6. klo 13, johon palataan 17.6. noin klo 23.30. Matka vie mm. Aluksnen raamattumuseoon, historiaa tulvivaan Riikaan ja itämerensuomalaisten liiviläisten perinteisille kotiseuduille Liivinrantaan. Matkalla kävellään mm. vanhassa kaupungissa (mukulakivet, portaat), joten matka ei ole esteetön. Riikaan on mahdollisuus tutustua yhdessä tai itsenäisesti. Etukäteistapaamisessa (ke 29.5. klo 18 Salon seurakuntatalossa) esitellään eri vaihtoehtoja.

Matkan hinta (680 € / Salon seurakunnan jäsen, 705 € /muut) sisältää laivamatkat, bussikuljetuksen, hotellimajoituksen (2-3 hh) ja seisovan pöydän laivamatkoilla. Lisämaksullisia yhden hengen huoneita on rajallinen määrä (hinta selviää myöhemmin).

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 7.5. Huomioi kuitenkin, että paikkoja on rajoitetusti. Matka toteutuu, jos lähtijöitä on vähintään 20 henkilöä. Ilmoittautuminen on sitova. Matkan voi peruuttaa vain erityisen painavasta syystä. Matka maksetaan viimeistään viiden päivän kuluttua ilmoittautumisesta sähköpostiin lähetettävällä linkillä. Linkin lähettämisestä ilmoitetaan tekstiviestillä. Laskun eräpäivä on viikon päästä maksulinkin lähettämisestä.

Matkakirje lähetetään sähköpostitse toukokuun puolivälissä. Matkalle tarvitaan mukaan henkilötodistus tai passi sekä eurooppalainen sairasvakuutuskortti (saa ilmaiseksi Kelasta).

Järjestäjä

Halikko, Kiikala, Kisko, Kuusjoki, Muurla, Perniö, Pertteli, Salo-Uskela, Suomusjärvi, Särkisalo, Koski TL, Marttila