Retki Vivamon Raamattukylään

to 13.6. klo 10.30
Salome poikineen Jeesuksen edessä

Vivamon raamattukylä

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa kesäretkelle Vivamon Raamattukylän näytelmään! Vivamossa tarjotaan ruoka ja kahvit sekä Salomen valinta -näytelmä. Näytelmä ja retki on suunnattu kaikenikäisille.

Salomen valinta -näytelmä:
Salomen valinta kertoo Sebedeuksen perheen elämästä. Sebedeuksella on hyvin toimeentuleva kalastusalan yritys ja tulevaisuuden suunnitelmat on selvät. Eräänä päivänä Jeesus kutsuu perheen pojat, Johanneksen ja Jaakobin, uuteen tehtävään. Poikien päätös vaikuttaa koko perheen elämään. Isä Sebedeus joutuu luopumaan pojistaan, joiden varaan hän on laskenut yrityksensä tulevaisuuden. Toinen yllätys seuraa, kun perheen äiti, Salomekin, jättää hyvän toimeentulon ja mukavan elämän, ja seuraa poikiaan opetuslasten joukkoon. Salomen ja poikien liittyminen opetuslasten joukkoon ei suju haasteitta. Salome odottaa pojilleen parempaa asemaa sukulaisuuden perusteella, mutta saa kuulla yllättävän vastauksen. Salome joutuu kouluun, jossa hänen arvonsa ja tavoitteensa punnitaan. Mitä Jeesuksen seuraaminen merkitsee yksityiselle ihmiselle ja koko yhteisölle?

Retken aikataulu:
10.30 Salon seurakuntatalo
11 Kiikalan seurakuntatalo
11.15 Suomusjärven seurakuntakeskus
12 Lounas Vivamossa
13 Salomen valinta -näytelmä
14 Kahvit
15 Lähtö Vivamosta
15.45 Suomusjärven seurakuntakeskus
16 Kiikalan seurakuntatalo
16.30 Salon seurakuntatalo

Retken hinta:
Aikuinen 35e
3-12 -vuotias 25e
Alle 3-vuotias ilmaiseksi.
Retken hinta kerätään käteisellä bussissa.

Näytelmä esitetään ulkona. Yleisö siirtyy esityspaikalta toiselle näytelmän aikana.

Ilmoittautuminen viimeistään 5.6. numeroon 0447745216 ma-to klo 10-12 tai nettilomakkeella. Ilmoitathan jokaisen osallistujan erikseen.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille